08 januari 2010

blexbolex


today i bought this book, made by Blexbolex. 



11 opmerkingen:

  1. het mooiste boek van de wereld uit 2008 zit nu in je boekenkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, de gouden sticker "het mooiste boek van de wereld" die op de achterkant hangt, liegt er niet om. en ik dacht al dat jij daar voor iets tussen zat.. goede keuze, het is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dju! ik ging het ook posten moehahihahahoeha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allee goele, die witte b in een oranje vierkant is toch geweldig! very bauhaus enal, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey, wij hebben hem ook in het Spaans, in de hoop ons Spaans wat bij te leren... :-)
    het andere van de seizoenen is ook fantastisch hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mmm, wat de seizoenen betreft, een beetje te veel technische trukken voor mij. Allemaal mensen vind ik eerlijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik wist niet dat er ook een Nederlandse versie
    was ..mooi mooi

    BeantwoordenVerwijderen